המקום היפה ביותר לצפות בזריחה על ואהו

המקום היפה ביותר למקום- Sunrise-on-Oahu-Featured-Image

צפה בזריחה היפה ביותר בואהא, הוואי. על ידי טיילור יוצר.

"תהיה פתוח מספיק כדי לראות הזדמנויות חדשות. להיות חכם מספיק כדי להיות אסיר תודה. להיות אמיץ מספיק כדי להיות מאושר. "

סטיב מרבולי -

הרעש הנורא

ואהא, הוואי. אלא אם כן אתה אדם מוקדם בבוקר, אף אחד לא אוהב לשמוע את האזעקה ללכת בבוקר. במיוחד כאשר כל מה שאתה רוצה לעשות זה לישון עוד כמה שעות.

כולנו יודעים שיש יתרונות רבים להיות riser מוקדם, הזדמנויות רבות אנו יכולים לנצל. זה שאני מדבר עליו במיוחד הוא צופה בזריחה.

בתור קולנוען, אתה בא להעריך שעה הזהב. זה הזמן המושלם ביותר לירות בגלל האור הקסום השמש יוצרת סביב הזריחה והשקיעה.

קמאהם-רכס, עלית השמש, ואהא, 2

מאמץ קטן, תגמול גדול

כאשר החנינו ליד היעד שלנו, הגיע הזמן לעשות את המסע. הדבר הגדול על מיקום זה ב ואהו הוא, אין טיול גדול הקשורים אליו.

אני מעמיד פנים שאני אוהב לטייל, אבל אני רק עושה את זה כי אני יודע את היעד יהיה מדהים, ויש לי הזדמנות חדשה כדי לקבל זריקה חדשה או פרספקטיבה. הביטוי "זה על המסע, לא על היעד", בדרך כלל אינו חל עליי במצב זה.

הגענו עד לפסגה ממש לפני שהשמש החלה לפסוע דרך העננים. מצאנו את המיקום המושלם לאורך הקצה של הרכס שבו החוף היה ממש מתחתינו ואת האי ארנבון במרחק.

קמאהם-רכס - הזריחה - ואהא

שעת הזהב במיטבה

כשהשמש החלה לעלות, היא יצרה את הגוון היפה ביותר. סגול וכתום היו צבעי השמים, והם בהקו מן הים המקיף את ואהא.

אחת הסיבות לכך היא אחד המקומות האהובים עלי הוא צבע המים. זה ברור מאוד ויש לו צליל טורקיז יפה. ואת עצי הדקל לאורך החוף הם תוספת מגע.

מאוחר יותר, יצאנו גבוה יותר לאורך הדרך, טיפסנו דרך כמה שיחים, ומצאנו מקום חדש לאורך הרכס, אשר נתן לנו מבט על הצד של Windward של האי.

קמאהם-רכס, עלית השמש, ואהא, 3

טובים השניים מן האחד

בתוך כמה ימים חזרנו לשניים. רק הפעם תכננו לטפס על מגדל הרדיו בואהא.

לעלות על המגדל היה קצת מתוח, אבל שום סיכון לא גמול, נכון? היינו צריכים לטפס לאורך החלק החיצוני במחצית הראשונה. עם זאת, לא טיפסנו על סולם ממשי, כך שהיה במרחק של מטר וחצי בין פלטפורמות. למותר לציין, עשינו את זה בסדר.

אחד אתה מגיע בראש, יש unobstructed 360-View נוף של האי. זה היה לא מציאותי בלשון המעטה. מן הפלטפורמה, אתה יכול לראות גם את הצד Windward, החוף הדרומי, ראש היהלומים, Koko ראש, ואת טווח Ko'olau.

Kamehame-Tower-Sunrise-Oahu

כאשר טיפסנו למטה החלטנו להסתכן לאורך הצד האחורי של ההר. בסופו של דבר מצאנו גרם מדרגות שנפל פתאום.

אין לי מושג למה הם נבנו, אבל זה בטח נראה כמו פרוייקט לא גמור. רקע הנוף של המדרגות בטוח עושה כמה תמונות נהדר אף.

Kamehame-stairs-זריחה-ואהא

השלבים הבא

אם אתה גר בהוואי או מבקר, בואו לשתף פעולה! נתראה בפעם הבאה.

Mahalo!

הקפד לבדוק taylorcreates.com לקבלת מידע נוסף, או לבדוק את המדיה החברתית שלה:

Pinterest_Most-Beautiful-Place-Watch-Sunrise-on-Oahu

מקור: https://taylorcreates.com/most-beautiful-sunrise-oahu/

שליחה

ריק
טיילור ג'ונסון

אורח נודד

יוצרת סרטים עורך וידאו הרפתקן | הוואי תשוקה על יצירת סרטים שובה לב עם היכולת לעורר אנשים ברחבי העולם.